Vedenjski vzorci kot cokla – in priložnost

 In Nekategorizirano

Kako biti bolj učinkovit, kako spremeniti svoje vedenjske vzorce za večjo uspešnost, kako doseči večjo motiviranost in sodelovanje med različnimi organizacijskimi enotami v podjetju ali s strankami … je le nekaj od vprašanj, ki si jih zastavlja vsak dober vodja in vsak zavzet zaposlen. Kadrovske službe, vodje, pa tudi zaposleni se tako srečujejo še z dodatnimi izzivi:

  • imam izjemnega strokovnjaka za vodjo, ki pa ne zna motivirati svojih podrejenih; ali
  • moj zaposleni je izjemen strokovnjak, ne zna pa delati v timu; ali
  • imam izjemno empatično zaposleno, ki pa žal ne dosega ciljev in ne razume njihovega pomena;
  • imam krasnega vodjo, ki pa ne vidi, da s svojim vodenjem razdira energijo v svojem timu …
  • zaposlena je pravkar napredovala, a ne razume, da je s tem prevzela tudi menedžersko vlogo …

To je le nekaj od izzivov, drugi so povezani z večjo učinkovitostjo, hitrostjo, inovativnostjo, ustvarjalnostjo, inovativnostjo … Če pogledamo na nivoju države, je Slovenija na lestvici svetovne konkurenčnosti za leto 2014, ki jo je pripravil švicarski inštitut za razvoj menedžmenta (IMD), med 60 državami zdrsnila na 55. mesto; najslabše se je uvrstila na področju javnih financ (60. mesto), mednarodnih investicij, menedžerskih praks ter odnosov in vrednot (pri vseh predzadnje, 59. mesto). V sklopu gospodarske uspešnosti je Slovenija zdrsnila za eno mesto na 52. mesto. V sklopu vladne učinkovitosti je Slovenija v 2014 izgubila največ – zdrsnila je za tri mesta na 56. mesto (IMD 2014). Podatki za leto 2015 so sicer malo boljši. A še vedno daleč od želenega stanja.

60 odstotkov proračuna podjetij ni naravnanih na uresničevanje strategije, 30 odstotkov variabilnih izplačil zaposlenim nima povezave s strategijo in zgolj 10 odstotkov zaposlenih navaja, da pozna in razume strategijo podjetja, je pokazala raziskava (Kaplan in Norton 2008). Tudi slovenska raziskava plačnih razmerij (Madon in Mestnik 2014) je pokazala, da najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na velikost bruto prejemkov uprav ni uspešnost družbe, ampak njena velikost. Prvi možje ali dame v mikropodjetjih zaslužijo skoraj trikrat manj kot tisti v velikih podjetjih.

Kako ta Gordijski vozel presekati z vidika talentov, pišem v pravkar publiciranem članku revije Mozaik, ki ga izdaja IRDO: https://www.scribd.com/doc/298014793/MOZAIK-IRDO-Coaching-Za-Doseganje-Ciljev-Jan-2016

Komentirajte

Pišite, vprašajte nas

Le hrabro, za več o nas in kako ter kaj to pomeni za vas, izveste kmalu.

Ni berljivo? Spremenite tekst. captcha txt
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
Vprašajte nas, napišimo skupne zgodbe.

close-link
POPUST za zgodnje prijave kar 280€
Obrazec za prijavo in informacije
POŠLJI
Pravno obvestilo, odjave in kako varujemo vaše podatke preberite tukaj
close-link
Zahtevajte več inf. in nam pišite*
Želim izvedeti več!